Globe and Mail once again publishes Chinese Communist Party propaganda

DM

One of Canada’s largest newspapers has again used its print edition to publish propaganda written by a Chinese state-owned media outlet. For the second time in as many months, last Saturday’s physical Globe and Mail included a two-page spread titled “China Watch,” featuring flowery content about Chinese projects written by China Daily, an English-language media outlet owned by the publicity department of the Chinese Communist Party. The section includes pieces promoting the Chinese politburo’s environmental projects and an article on Tim Horton’s expansion into China.

Notifications - Subscriptions
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x